Podatki o podjetju

New Tab, Jure Krapenc s.p.
Ustje 32
5270 Ajdovščina
Slovenija

Davčna številka SI86435744 (zavezanec za plačilo DDV)
Matična številka: 8195340000

Poslovni račun (IBAN): SI56 6400 0000 0702 097, odprt pri PRIMORSKA HRANILNICA VIPAVA d.d.

Email: info@iskriva.si

Tel. št.: 040 715 506

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Podjetje New Tab s.p. (v nadaljevanju: prodajalec) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga,
  • končno ceno blaga, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno,
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju,
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga,
  • seznanitev z možnostjo in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljnega jamstva (tržne garancije), kadar je to potrebno,
  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe.

Uporabniki spletne strani

Pravico do nakupa v spletni trgovini Iskriva ima vsak gost spletne strani.

Uporaba osebnih podatkov

Obdelava in izpolnitev naročila: Osebne podatke, ki jih posredujete, uporabljamo za obdelavo in izpolnitev vaših naročil, vključno z nakupi in dostavo na izbrani naslov. To zajema tudi komunikacijo o statusu naročila ter zagotavljanje vseh potrebnih posodobitev.

Podpora strankam: Vaše podatke lahko uporabimo za zagotavljanje podpore, odgovarjanje na vaša vprašanja ter pomoč pri morebitnih težavah, povezanih z našimi izdelki ali storitvami.

Tržne komuniciranje: Z vašim soglasjem vam lahko pošiljamo promocijske vsebine, kot so e-novice, posebne ponudbe ali informacije o prihajajočih dogodkih. Od prejemanja takšnih sporočil se lahko kadar koli odjavite s klikom na povezavo za odjavo v e-poštnih sporočilih ali tako, da nas kontaktirate neposredno.

Skladnost z zakonodajo: Vaše osebne podatke lahko obdelujemo in razkrijemo v skladu z veljavno zakonodajo, predpisi, sodnimi postopki ali drugimi izvršljivimi zahtevami pristojnih organov. To vključuje tudi zaščito naših pravic, varnosti, lastnine ter pravic naših strank in širše javnosti.

Ponudba artiklov in cene

Spletna stran iskriva.si zagotavlja informacije o artiklih in njihovo sestavo v opisu vsakega izdelka.

Cene, prikazane na spletnem naslovu iskriva.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene vključujejo DDV.

Znižana cena izdelka temelji na prejšnji ceni, ki je najnižja cena, po kateri se je izdelek prodajal v zadnjih 30 dneh pred začetkom znižanja. Pri vsakem znižanju je jasno prikazana tako prejšnja cena kot nova znižana cena, skladno s 15. členom ZVPot-1.

Cene v spletni trgovini niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev ali profiliranja vedenja potrošnikov.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene so zavezujoče od trenutka, ko prodajalec pošlje stranki e-sporočilo glede potrditve naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Iskriva sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Na posameznem izdelku je v skladu z EU Omnibus direktivo lahko prikazana tudi najnižja cena v zadnjih 30 dneh, vendar le, če ta ni bila enaka trenutni, v kolikor se cena v tem obdobju ni spreminjala, se ta opomba ne prikazuje.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok in strošek dostave

Vsa naročila, oddana in plačana bodo odposlana v roku 3-4 delovnih dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu bodo odposlana, ko prejmemo nakazilo na TRR. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Kupec bo podrobne informacije o dostavi, vključno s točnim datumom in uro prejema, prejel neposredno od dostavne službe GLS.

Za naročila (znotraj Slovenije) je strošek transportnega pakiranja in dostave 4 €. V primeru naročila nad 100 € stroškov transportnega pakiranja in dostave ni.

V druge države EU je strošek transportnega pakiranja in dostave 10 €. V primeru naročila nad 150 € stroškov transportnega pakiranja in dostave ni.

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.iskriva.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.iskriva.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”.
  3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Strošek dostave: Naročene izdelke bo dostavil GLS.
  • Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: Plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.
  • Kupon: Če ima kupec veljaven kupon za popust, kodo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ” Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.« Ter spodaj se vem izpišejo vse podrobnosti naročilu.

Način plačila

Spletna trgovina Iskriva omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko storitve Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Iskrive.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in potrjeno.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše podjetje še naziv podjetja in davčno številko podjetja v opombe. Prav tako so enake možnosti plačila.

Preklic naročila

  • Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@iskriva.si.Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:
    • številka naročila,
    • ime in priimek kupca,
    • naslov kupca

    V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, Pay Pala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@iskriva.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: New Tab s.p., Ustje 32, 5270 Ajdovščina, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Menjava ali vračilo uporabljenih, opranih, nošenih ali kako drugače spremenjenih artiklov ni mogoče, razen če gre za napako, ki je nastala zaradi prodajalca. Pri odpiranju embalaže pazite, da ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
  • Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

V skladu z ZVPot-1 – 135. člen – izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

V kolikor gre za napako podjetja pri pakiranju, poštnino vračanja blaga krije podjetje. Potrošnik mora o tem obvestit prodajalca preko maila info@iskriva.si o vračilu ali menjavi blaga.

Naslov za vračilo blaga: New tab s.p., Ustje 32, 5270 Ajdovščina.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri GLS Slovenija. To storite tako, da dostavljalca obvestite takoj ko opazite poškodbo ob prevzemu paketa. Dostavljalca opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj z GLS bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec jamči za skladnost blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in odgovarja za neskladnosti, ki obstajajo ob dobavi izdelka ter se pojavijo v dveh letih po dobavi.

1. Pravice potrošnika v primeru neskladnosti blaga:

  • Če je izdelek neskladen, lahko potrošnik zahteva brezplačno odpravo neskladnosti, bodisi z zamenjavo izdelka ali popravilom.
  • Če odprava neskladnosti ni mogoča ali ni izvedena v razumnem roku, ima potrošnik pravico zahtevati znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo kupnine.
  • Če se neskladnost pojavi v enem letu od dobave, se domneva, da je obstajala že ob dobavi, razen če prodajalec dokaže drugače.

2. Postopek uveljavljanja pravic:

  • Potrošnik mora prodajalca o neskladnosti obvestiti v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti.
  • Prodajalec mora na zahtevek potrošnika odgovoriti v osmih dneh od prejema obvestila.
  • Če prodajalec ugotovi, da je zahtevek upravičen, mora neskladnost odpraviti v roku 30 dni. Če tega ne stori, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali vračilo denarja.

3. Izjeme in omejitve odgovornosti:

  • Neznatna neskladnost se ne upošteva in ne daje pravice do odstopa od pogodbe.
  • Odgovornost za neskladnost ne velja, če je bila neskladnost posledica nepravilne uporabe ali neustreznega ravnanja s strani potrošnika.
  • Garancija za skladnost blaga ne izključuje morebitnih dodatnih pravic, ki jih potrošniku zagotavlja zakonodaja.

 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Iskriva. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Iskriva ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”Koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Varnost

Podjetje New tab s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika varstva osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

New Tab s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo New Tab s.p. izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Podjetje New Tab s.p. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Iskriva in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo prodajalec  kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Program zvestobe

Program zvestobe Iskriva.si je na voljo na spletni strani iskriva.si. Če želite sodelovati v programu zvestobe Iskrive, morate biti registriran uporabnik na spletni strani iskriva.si. Obdelava osebnih podatkov je usklajena z uredbo GDPR in splošnimi pogoji uporabe aplikacije, ki so na voljo tukaj.

Kako pridobiti točke zvestobe

Udeleženci programa zvestobe Iskrive imajo možnost zbirati točke zvestobe v višini 100 točk za 1 evro, porabljen z vsakim nakupom – vrednost brez stroškov dostave. Točke se začnejo zbirati ob nakupu nad 15 evrov. Maksimalna vrednost točk, ki jih lahko zberete v enem letu je 100.000 točk.

Na primer, za nakup v vrednosti 76,99 evrov od tega 4 evre strošek dostave ima udeleženec programa možnost zbrati 7299 točk, za nakup v vrednosti 129,49 evra pa 12949 točk.

Za uspešno pridobivanje točk zvestobe morate izpolniti naslednje pogoje:

  1. Uporabnik se mora registrirati na spletni strani iskriva.si.
  2. Nakup mora biti opravljen na spletni strani iskriva.si.
  3. Naročilo mora biti plačano in potrjeno s statusom »Zaključeno« s strani prodajalca, da se v sistem pridobi uporabnik točke zvestobe. To lahko traja do 3 delovne dni.
  4. Časovna omejitev za unovčenje točk zvestobe je razvidna na profilu registriranega uporabnika.

Naknadno dodajanje točk zvestobe za opravljen nakup po plačilu ni možno.

Točke niso prenosljive med uporabniki.

V primeru okvare, tehničnih težav ali višje sile, ugodnosti programa zvestobe Iskriva ni mogoče koristiti. Podjetje New tab s.p. ne odgovarja za morebitno nastalo škodo. Točk zvestobe, ki niso bile pripisane na uporabniški račun zaradi tehnične ali druge napake, ni dolžan vrniti na uporabnikov račun.

Unovčenje točk zvestobe

Zbrane točke zvestobe lahko unovčite ob nakupu na spletni strani Iskriva.si. Vrednosti nagrade do katerih je uporabnik upravičen ob unovčitvi točk zvestobe, veljajo naslednji splošni pogoji:

  1. Točke zvestobe lahko unovčite le tako, da se prijavite v uporabniški račun in ob zaključku naročila v polje vnovči točke zvestobe vnesete število točk, ki jih želite vnovčiti.
  2. Točke zvestobe veljajo 366 dni od pridobitve točk. Vsak uporabnik ima v svojem profilu pod zavihkom »Moje točke zvestobe« podrobno zgodovino točk in pa časovno omejitev.
  3. Vsaka vnovčitev točk preneha biti na voljo z njenim vnovčenjem.
  4. Točke zvestobe niso prenosljive ali zamenljive za denar.

Vrednost točk zvestobe

Točke zvestobe lahko vnovčite pri naslednjem nakupu po naslednjem sistemu:

5.000 točk = 1 €

10.000 točk = 2 €

Zbrane točke lahko preverite v svojem uporabniškem računu pod zavihkom Moje točke zvestobe. Točke se samodejno odštejejo ob vnovčenju in jih ni mogoče izplačati v gotovini.

Kako unovčiti točke zvestobe

Točke zvestobe lahko unovčite tako, da se registrirate v svoj račun na spletni strani iskriva.si. Izbrane izdelke dodate »V košarico«, nadaljujete na »Blagajno« in v desnem spodnjem kotu najdete število svojih točk ter polje za vpis vrednosti točk, ki jih želite vnovčiti. Udeleženec programa zvestobe lahko tako ob nakupu vnovči točke le enkrat.

Bonusne točke, akcije ali promocije

Iskriva ponuja svojim uporabnikom možnost, da pridobijo dodatne točke zvestobe na naslednje načine:

  • Ustvarjen uporabniški račun: 10.000 točk
  • Prvo oddano mnenje na spletni strani iskriva.si: 10.000 točk
  • Vsako naslednje oddano mnenje na spletni strani iskriva.si: 5.000 točk
  • Vnos rojstnega datuma: 25.000 točk

Največje število točk zvestobe, ki jih je mogoče zbrati.

Uporabniški račun lahko naenkrat vsebuje največ 100.000 točk zvestobe, kar se šteje za zgornjo mejo točk. Ko je dosežen zgornji prag točk, nadaljnje zbiranje točk na istem računu ni mogoče.

Potek točk

Pridobljene točke potečejo v 366 dneh po pridobitvi posameznih točk, če jih uporabnik pred tem ne izkoristi. Točke se zbirajo in porabljajo po sistemu FIFO (first in first out), kar pomeni, da se točke, ki so pridobljene prej, tudi prej porabijo. Točke, ki potečejo, jih ni več možno vrniti na račun.

Vračilo denarja

Iskriva si pridržuje pravico, da kadarkoli izbriše podeljene točke zvestobe, če so izdelki, za katere so bile točke pridobljene, iz kateregakoli razloga vrnjeni in če se povrne celotna ali delna kupnina. To velja tudi za zamenjavo izdelkov, razen če je zamenjava izvedena za izdelke z enako točkovno vrednostjo.

Sumljiva dejavnost

Iskriva ima pravico izvesti katerokoli dejanje, ki se mu zdi primerno, vključno z izbrisom ali začasno zaustavitvijo računa in zbranimi točkami, če zazna kakršnokoli sumljivo dejavnost, vključno z, vendar ne omejeno na:

1. sodelovanje v nezakonitih dejavnostih ali goljufijah;

2. zagotavljanje ali poskus zagotavljanja napačnih ali zavajajočih informacij ali lažnega predstavljanja blagobne znamke Iskriva;

3. kršitev teh pravil (vključno z neupravičeno ali nezakonito trgovino z zasluženimi točkami ali neupravičeno ali nezakonito uporabo materialov in oznak Iskriva programa zvestobe);

4. previsok zaslužek (prek goljufij ali drugih sredstev).

Razno

Točke zvestobe ni mogoče zamenjati za gotovino.

Naenkrat imate lahko samo en registriran uporabniški račun. Odgovorni ste za posodobitev oziroma obvestilo o kakršnikoli spremembi imena, naslova elektronske pošte ali drugih podrobnosti takoj, ko je to mogoče po spremembi, kar lahko storite neposredno v »Moj račun«. Iskriva – New tab s.p. ne odgovarja za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo utrpela katerakoli oseba zaradi nepravočasnega obvestila o spremembi.

New tab s.p. si pridržuje pravico, da prekine Iskriva program zvestobe, med drugim zaradi višje sile, drugih izrednih okoliščin ali drugih poslovno upravičenih razlogov in mu takšne odločitve ni treba posebej utemeljevati. Iskriva – New tab s.p. ne odgovarja za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo zaradi takšne odpovedi utrpela katerakoli oseba.

Račun bo samodejno ukinjen ob smrti imetnika računa, neporabljene točke pa bodo ukinjene. New tab s.p. bo račun zaprl ob obvestilu o smrti imetnika računa. Iskriva – New tab s.p. ne odgovarja za kakršnokoli izgubo ali škodo, ki bi jo zaradi takšne ukinitve utrpela katerakoli oseba.

Iskriva – New tab s.p. obdrži trajno lastništvo nad vsemi materiali in oglaševanjem v povezavi s Iskriva programom zvestobe, vključno z vsemi pravicami intelektualne lastnine.

Sodelovanje v Iskriva programu zvestobe pomeni sprejemanje teh pogojev. Za te pogoje se uporablja pravo Republike Slovenije in za primer spora med uporabnikom računa in New tab s.p. je zanj pristojno sodišče v Sloveniji.

Nič v teh pogojih ne bo vplivalo na zakonite pravice potrošnikov.

V primeru izgube dostopa do uporabniškega računa (do elektronske pošte, ki je vezana na uporabniški račun) se obrnite na New tab s.p..

Svoj račun lahko kadarkoli prekličete prek podpore za stranke na info@iskriva.si. Po potrditvi preklica bodo vse zbrane ponudbe in točke Iskriva programa zvestobe na vašem računu samodejno izbrisane in/ali bodo potekle. V skladu s tem priporočamo, da člani skrbno načrtujejo vse odpovedi, da se izognejo nenamerni izgubi nabranih točk. Ko potečejo ali so izbrisane, točk ni mogoče obnoviti.

Podpora uporabnikom v primeru dodatnih informacij, pritožb ali težav z računom je na voljo na: info@iskriva.si.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Kupec je odgovoren za varnost in zaupnost podatkov, ki jih uporablja za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Da bi zmanjšal tveganje nepooblaščenega dostopa, priporočamo naslednje ukrepe:

  • Uporaba močnega gesla, ki vključuje kombinacijo črk, številk in posebnih znakov.

  • Redna menjava gesla in uporaba edinstvenega gesla, ki ni uporabljeno drugje.

  • Varovanje prijavnih podatkov, tako da jih ne deli z drugimi osebami.

  • Prijava samo na zaupanja vrednih napravah in uporaba zasebnega internetnega omrežja.

  • Če kupec opazi sumljive aktivnosti, kot so nepooblaščene prijave, naj takoj spremeni geslo in obvesti prodajalca.

Pritožbe in spori

New Tab s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. New Tab s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@iskriva.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. New Tab s.p. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

New Tab s.p.  se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si New Tab s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. New Tab s.p. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino Iskriva na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.