fbpx
Skip to content Skip to footer
0 0

Pogoji poslovanja

1. Podatki o podjetju

New Tab, Jure Krapenc s.p.
Ustje 32
5270 Ajdovščina
Slovenija

Davčna številka SI: 86435744
Matična številka: 8195340000

Email: info@iskriva.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

2. Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete TUKAJ: (Politika varstva osebnih podatkov).

3. Uporabniki spletne strani

Pravico do nakupa v spletni trgovini Iskriva ima vsak gost spletne strani. Ob tem ni potrebna registracija.

4. Dostopnost informacij

Podjetje New Tab (v nadaljevanju: prodajalec) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
5. Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Iskriva ažurirajo in spreminjajo pogosto. Vse cene so brez DDV, saj ima podjetje New Tab obrnjeno davčno obveznost -DDV ni obračunan po 1.odst.25. člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

6. Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Iskriva sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

7. Rok dostave 

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 16. uro, bodo odposlana že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala ali s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu bodo odposlana takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki bodo odposlana takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

8. Načini plačila

Spletna trgovina Iskriva omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije, 
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko storitve Stripe.

Stroški pakiranja in dostave znašajo 3,00 €, pri plačilu z odkupnino se ob prevzemu obračuna še strošek provizije Pošte Slovenije po veljavnem ceniku.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Stroški pakiranja in dostave se izven Republike Slovenije obračunajo 5,00 € ne glede na vrednost nakupa. 

Načini plačila za naročila izven Republike Slovenije so: 

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s Paypalom na račun podjetja,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko storitve Stripe.
9. Izdaja računa

Prodajalec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

10.Kode za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Iskriva. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Iskriva ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

11. Postopek nakupa
  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.iskriva.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.iskriva.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”.
  3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Strošek dostave: Naročene izdelke bo dostavila Pošta Slovenije.
  • Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.
  • Kupon: Če ima kupec veljaven kupon za popust, kodo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

 4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ” Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.« Ter spodaj se vem izpišejo vse podrobnosti naročilu.

12. Postopek obveščanja o nakupu
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše podjetje še naziv podjetja in davčno številko podjetja v opombe. Prav tako so enake možnosti plačila. 
13. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@iskriva.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: New Tab, Jure Krapenc s.p., Ustje 32, 5270 Ajdovščina, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pri odpiranju embalaže pazite, da ne poškodujete paketne embalaže, ki je sestavni del produkta. V primeru poškodovanja paketne embalaže se znesek vračila odkupnine zniža za 30%.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. 
  • Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nam pišete na e-mail: info@iskriva.si.

14. Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 15 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

15. Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

16. Varnost

New tab uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec New tab in Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku New taba.

17. Komunikacija

New Tab bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo New tab izrecno spoštoval.
18. Ocene, mnenja in priporočila

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Podjetje New Tab ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje.

19. Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Iskriva in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

20. Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo prodajalec  kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

21. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

22. Pritožbe in spori

New tab spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. New tab se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@iskriva.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. New tab bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

New tab se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si New tab prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

23. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. New tab, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino Iskriva na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Prijavi se na Iskriva novice

Bodi prva obveščena o vseh novostih, akcijah in prejmi ekskluzivne popuste.

Prijavi se